Værd at vide om...

Vurdering
En mundtlig salgsvurdering koster kun din tid.
Før vi mødes, har vi brug for oplysninger om opdraget og adressen, vi skal besigtige.
Når vi har en vurdering klar til dig, drøfter vi den med dig i telefonen eller ved et møde.
Herefter er det op til dig at beslutte, om vi skal indgå en formidlingsaftale.

Formidling
Skal vi udleje eller sælge for dig, indgår vi først en formidlingsaftale.
Aftalen stadfæster klart og tydeligt opgavens varighed, salær, evt. bidrag til annoncering m.v.
Salæret afregnes i udgangspunktet først, når vi har løst opgaven - og kun hvis opgaven løses.

Annoncering og markedsføring
Vi annoncerer på vores hjemmeside, butikskompagniet.dk, og i den store emnebank af interessenter, som er oprettet i vores Søgeagent. https://www.butikskompagniet.dk/soegeagent

Vi annoncerer også på Respace.dk - Danmarks eneste portal udelukkende for erhvervslokaler til retail og restaurant.

Derudover bruger vi aktivt vores profiler på de sociale medier til at skabe opmærksomhed og synlighed for din sag.  Vi har profiler på LinkedIn, Facebook, Instagram og Youtube. Din sag vil blive vist på en eller flere af vores profiler i løbet af den tid vi har den i formidling.

Du får kort fortalt rigtig meget markedsføring og synlighed for pengene hos os.

Købsaftale og berigtigelse
Når vi har fundet køberen eller lejeren til din forretning, udarbejder vi overdragelsesdokumenter og står for eftersagsbehandlingen.

Vi er ofte med på selve dagen, hvor nøglerne skifter ejer, for at sikre at alt går godt.

Vi tager, kort sagt, ansvar for en god handel for alle parter.

Vurderingsforretning samt syn og skøn
Vi har stor ekspertise i udarbejdelse af markedslejevurderinger og skriftlige vurderingsforretninger, ligesom vores mæglere kan påtage sig syn og skøn.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om vurdering og formidling, er du meget velkommen til at kontakte os https://www.butikskompagniet.dk/kontakt